Читання 28 липня

Читання дня

Євангеліє

Істинно, істинно кажу вам: хто входить в кошару овечу не дверима, а десь перелазить, той злодій і розбійник.

А хто входить у двері, той пастир овець.

Йому воротар відчиняє, і вівці голос його чують, і він кличе своїх овець по імені і виводить їх.

І коли виведе своїх овець, йде поперед них, а вівці йдуть за ним, бо знають його голос.

За чужим же не йдуть, а тікають від нього, бо не знають чужого голосу.

Цю притчу сказав їм Іісус; але вони не зрозуміли, про що Він говорив їм.

Отже, знову сказав їм Іісус: істинно, істинно кажу вам, що Я двері вівцям.

Всі, скільки їх приходило переді Мною, є злодії й розбійники; але вівці не послухали їх.

Я є двері: хто через Мене увійде, той спасеться, і увійде, і вийде, і пасовище знайде.

 

Євангеліє від Іоанна,
Глава 10, вірші 1–9

Апостол

Сповіщаю ж вам, браття, що Євангеліє, яке я благовіствував, не є людське;

бо я прийняв його і навчився не від людини, а через одкровення Іісуса Христа.

Ви чули про мій попередній спосіб життя в іудействі, що я жорстоко гонив Церкву Божу та спустошував її,

і досягав успіхів в іудействі більше за багатьох ровесників у моєму роду, будучи надмірним ревнителем батьківських моїх передань.

Коли ж Бог, Котрий вибрав мене від утроби матері моєї і покликав благодаттю Своєю, благоволив

відкрити в мені Сина Свого, щоб я благовіствував Його язичникам,– я не став тоді ж радитися з плоттю і кров’ю,

і не пішов в Ієрусалим до тих, що стали Апостолами раніше за мене, а пішов до Аравії, і знову повернувся в Дамаск.

Потім, через три роки, пішов я до Ієрусалима побачити Петра і пробув у нього днів п’ятнадцять.

Іншого з Апостолів я не бачив нікого, крім Якова, брата Господнього.

 

Послання до галатів святого апостола Павла, Глава 1, вірші 11–19

Старий Заповіт

І промовив Господь до Мойсея і Аарона, кажучи: Ось вимога закону, котрий встановлює Господь, говорячи: Скажи ізраїльським синам, хай візьмуть собі руду без вади телицю, яка не має в собі вади і на яку ще не накладали ярмо. І ти даси її Елеазарові-священикові; її виведуть за табір на чисте місце й там заріжуть її перед ним. А Елеазар візьме трохи її крові й сім разів її кров’ю покропить спереду намету свідчення. І її спалять на очах у нього, – і шкура, і її м’ясо, і її кров, разом з вмістом її нутрощів, будуть спалені. Священик візьме кедрове дерево, гісоп та кармазин і кине посеред вогнища спалюваної телиці. Тоді священик випере свій одяг і обмиє своє тіло водою і тільки після цього ввійде до табору; та священик буде нечистий аж до вечора. І той, хто її спалив, нехай випере свій одяг і обмиє тіло; і буде нечистим аж до вечора. А чистий чоловік нехай збере попіл з телиці й висипле його поза табором на чисте місце; це буде для громади ізраїльських синів на зберігання – вода для кроплення. Це є очищення. І той, хто збиратиме попіл з телиці, нехай випере одяг – і буде нечистим аж до вечора. І це буде вічним постановою для ізраїльських синів та чужинців, які приєдналися. Хто доторкнеться до мертвого, до всякої людської душі, буде нечистим сім днів. Він має очиститися третього й сьомого дня – і стане чистим. Якщо ж не очиститься третього й сьомого дня, то не буде чистим. Кожен, хто доторкнеться до мертвого з людської душі (коли хтось помре) і не очиститься, той осквернив Господній намет; та душа вигубиться з Ізраїлю. Бо вода кроплення не покроплена на нього. Він – нечистий, – його нечистість – у ньому. Ось – закон: Якщо людина помре в домі, то кожен, хто входить у дім, як і те, що є в домі, будуть нечисті сім днів. І весь відкритий посуд, що не має на собі зав’язаної кришки, – нечистий. Також кожен, хто доторкнеться у відкритому полі до вбитого, померлого, до людських кісток чи до могили, – сім днів буде нечистим. Для нечистого візьмуть трохи попелу зі спаленої для очищення жертви, і наллють на нього живої води в посудину. А чистий чоловік візьме гісоп, вмочить у воду й покропить на дім, на посуд і на душі, які там будуть, і на того, хто доторкався до людських кісток чи до вбитого або до померлого, чи до могили. І чистий покропить нечистого на третій і на сьомий день – і той очиститься сьомого дня, а він випере свій одяг і обмиється водою, і буде нечистим аж до вечора. А людина, яка оскверниться і не очиститься, та душа вигубиться з громади, – бо занечистила Господню святиню, бо не покроплено її водою кроплення – і тому є нечистою. І буде це вам вічною постановою. А хто кропитиме водою кроплення, хай випере свій одяг; і хто доторкнеться до води кроплення, буде нечистим до вечора. І до всього, до чого доторкнеться нечистий, те буде нечистим; і душа, яка доторкнулася, буде нечистою до вечора.

Четверта книга Мойсея Числа,
Глава 19

© Українське Біблійне Товариство, 2011, переклад Біблії