Читання 15 грудня

Читання дня

Євангеліє

І запитав Його один з начальників: Учителю благий! що мені робити, щоб успадкувати життя вічне?

Іісус сказав йому: що ти називаєш Мене благим? ніхто не благий, як тільки один Бог;

знаєш заповіді: не перелюбствуй, не вбивай, не кради, не лжесвідчи, шануй батька твого і матір твою.

Він же сказав: усе це я зберіг з юності моєї.

Почувши це, Іісус сказав йому: ще одного не вистачає тобі: все, що маєш, продай і роздай убогим, і матимеш скарб на небесах, і приходь та іди слідом за Мною.

Але він, почувши це, засмутився, бо був дуже багатий.

Іісус же, побачивши, що він засмутився, сказав: як важко тим, що мають багатство, увійти в Царство Боже!

бо легше верблюдові пройти крізь вушко голки, ніж багатому ввійти в Царство Боже.

Ті, що чули, сказали: то хто ж може спастися?

Він же сказав: неможливе людям, можливе Богові.

 

Євангеліє від Луки,
Глава 18, вірші 18-27

Апостол

Ви були колись темрявою, а тепер – світло в Господі: робіть, як діти світла, 

бо плід Духа є у всякій благості, праведності та істині.

Досліджуйте, що угодне Богові,

і не беріть участі в безплідних ділах темряви, але і викривайте. 

Бо про те, що вони роблять таємно, соромно і говорити.

Все ж те, що викривається, стає явним від світла, бо все, що стає явним, є світло.

Тому сказано: встань, сплячий, і воскресни з мертвих, і освітить тебе Христос.

Отже, глядіть, поступайте обережно, не як нерозумні, а як мудрі,

цінуючи час, бо дні лукаві.

Отже, не будьте нерозсудливі, а пізнавайте, що є воля Божа.

І не впивайтесь вином, від якого буває розпуста; а наповняйтесь Духом,

повчаючи самі себе псалмами та славословленнями і піснеспівами духовними, співаючи і прославляючи в серцях ваших Господа.

 

Послання до єфесян святого апостола Павла,
Глава 5, вірші 8-19

Старий Заповіт

Господь промовив до Мойсея, кажучи: Звели Ааронові та його синам, кажучи: Ось закон про всепалення. Саме всепалення буде всю ніч аж до ранку на вогнищі, на жертовнику, а вогонь жертовника буде підтримуватися на ньому і не гаситиметься. А вранці священик вдягне лляний хітон, а на своє тіло вдягне лляні спідні штани, й забере з жертовника попіл, на який вогонь спалить жертву всепалення, й покладе його біля жертовника. Відтак здійме свій одяг і вдягне інший одяг; тоді винесе той попіл за табір, на чисте місце. Вогонь на жертовнику буде підтримуватися на ньому й не гаситиметься: священик зранку розпалюватиме на ньому дрова, складатиме на ньому всепалення і кластиме на ньому жир жертв спасіння. Вогонь на жертовнику буде постійно підтримуватися й не гаситиметься. Ось закон про хлібну жертву, що її приноситимуть сини Аарона перед Господа до переду жертовника. Священик надбере звідти пригорщею частину питльованого борошна хлібної жертви разом з її олією та з її ладаном, що буде на хлібній жертві, й принесе на жертовник пам’ятну частку із неї у вогняне приношення, приємні пахощі Господу. А те, що з неї залишиться, їстиме Аарон та його сини. Вона має споживатися прісною на святому місці, – у дворі намету свідчення споживатимуть її. Хай вона не буде спечена заквашеною. Я віддав її їм як частку з Господніх вогняних приношень; вона є святе святих, так само, як жертва за гріх і як жертва за переступ. Будь-хто чоловічої статі з-поміж священиків може їсти її – це вічний закон для ваших поколінь – з Господніх вогняних приношень. Кожен, хто доторкнеться до них, буде освячений. Господь промовив до Мойсея, кажучи: Ось дар Аарона та його синів, який вони мають принести Господу в день, коли ти його помажеш: десята частина ефи питльованого борошна у хлібну жертву постійно, – половина з нього вранці й половина з нього ввечері. Нехай воно буде приготоване на сковороді, на олії, вимішеним; нехай він принесе його кружальцями як жертву із шматків, жертву на приємні пахощі для Господа. Нехай її приготує священик, який буде помазаний замість нього з його синів; це – вічний закон, він має бути повністю виконаний. Кожна священикова хлібна жертва має бути повністю спалена і не має споживатися. Господь промовив до Мойсея, кажучи: Промов до Аарона та його синів, кажучи: Ось закон про жертву за гріх: жертву за гріх мають зарізати на місці, де ріжуть жертву всепалення, перед Господом. Це є святе святих. Спожити її має священик, який її приносить; вона має бути спожита на святому місці, у дворі намету свідчення. Кожен, хто доторкнеться до її м’яса, освятиться. А якщо її кров’ю буде оббризкано чийсь одяг, то те, що було оббризкане, нехай буде випране у святому місці. Глиняний посуд, в якому вона варитиметься, має бути розбитий. Якщо ж вона варитиметься в мідному посуді, то нехай він вичистить його і виполоще водою. Споживати їх може будь-хто чоловічої статі з-поміж священиків. Це є святе святих Господа. А всі жертви за гріх, що їх кров буде внесена в намет свідчення, щоби звершити викуплення у святому, не повинні споживатися, вони мають бути спалені у вогні.

Третя книга Мойсея
Левітів,
Глава 6

© Українське Біблійне Товариство, 2011, переклад Біблії