Читання 6 грудня

Читання дня

Євангеліє

Як минула субота, Марія Магдалина і Марія Яковлева і Саломія купили пахощі, щоб піти помазати Його.

І дуже рано, в перший день тижня, як сходило сонце, прийшли до гробу,

і говорять між собою: хто відвалить нам камінь від дверей гробу?

І, глянувши, побачили, що камінь відвалений; а він був дуже великий.

І, увійшовши у гроб, побачили юнака, який сидів праворуч і був одягнений у білу одежу; і вжахнулися.

А він каже їм: не жахайтеся; Іісуса шукаєте Назарянина, розп’ятого; Він воскрес; Його нема тут. Ось місце, де Його положили.

Але йдіть, скажіть учням Його і Петрові, що Він буде раніше за вас у Галілеї; там Його побачите, як Він сказав вам.

І, вийшовши, вони побігли від гробу; їх охопив трепет і жах, і нікому нічого не сказали, бо боялися.

Воскреснувши рано в перший день тижня, Іісус спершу явився Марії Магдалині, з якої вигнав сім бісів.

Вона пішла і сповістила тих, які були з Ним, що плакали і ридали;

але вони, почувши, що Він живий і що вона бачила Його,– не повірили.

Після цього явився в іншому образі двом з них на дорозі, коли вони йшли до села.

І ті, повернувшись, сповістили іншим; але і їм не повірили.

Нарешті, явився самим одинадцятьом, коли вони возлежали на вечері, і дорікав їм за невір’я і жорстокосердість, що не повірили тим, які бачили Його воскреслим.

І сказав їм: ідіть по всьому світі і проповідуйте Євангеліє всьому творінню.

Хто буде вірувати і охреститься, буде спасений; а хто не буде вірувати, буде осуджений.

Віруючих супроводжуватимуть такі знамення: іменем Моїм виганятимуть бісів; говоритимуть новими мовами,

братимуть змій; і якщо отруйне вип’ють, не пошкодить їм; покладуть руки на недужих, і вони будуть здорові.

І так Господь, після розмови з ними, вознісся на небо і сів праворуч Бога.

Вони ж пішли і проповідували всюди, при Господній допомозі і підтвердженні слова супроводжуючими знаменнями. Амінь.

 

Євангеліє від Марка,
Глава 16

Апостол

Звідки у вас ворожнеча і чвари? чи не звідси, від пристрастей ваших, що воюють у членах ваших?

Бажаєте – і не маєте; вбиваєте і заздрите – і не можете досягти; сваритесь і ворогуєте – і не маєте, бо не просите.

Просите, і не отримуєте, тому що просите не на добро, а щоб ужити для пристрастей ваших.

Перелюбники і перелюбниці! чи не знаєте, що дружба зі світом є ворогування проти Бога? Отже, хто хоче бути другом світові, той стає ворогом Богові.

Чи ви думаєте, що даремно Писання говорить: до ревності любить дух, який живе в нас.

Але тим більшу дає благодать; тому й сказано: Бог гордим противиться, а смиренним дає благодать (Притч. 3,34).

Отож покоріться Богові; противостаньте дияволові, і він утече від вас.

Наблизьтесь до Бога і наблизиться до вас; очистіть руки, грішники, виправте серця, двоєдушні.

Сокрушайтесь, плачте і ридайте; сміх ваш хай обернеться на плач, і радість – на печаль.

Смиріться перед Господом, і піднесе вас.

Не злословте один одного, браття: бо хто злословить брата або судить брата свого, той злословить закон і судить закон; коли ж ти закон судиш, то ти не виконавець закону, а суддя.

Один є Законодавець і Суддя, Котрий може спасти і погубити; а ти хто, що судиш ближнього?

Тепер послухайте ви, що говорите: сьогодні або завтра підемо в такето місто і проживемо там один рік, і будемо торгувати й одержувати прибуток;

ви, які не знаєте, що станеться завтра: бо що таке ваше життя? пара, що з’являється на короткий час, а потім зникає.

Замість того, щоб вам говорити: якщо угодно буде Господу і будемо живі, то зробимо те або інше,–

ви ж нині хвалитесь у гордощах ваших: всяка така похвальба є зло.

Отже, хто знає, як добро робити і не робить, тому гріх.

 

Соборне послання апостола Якова,
Глава 4

Старий Заповіт

І зробили для намету десять покривал, довжина одного покривала – двадцять вісім ліктів, і всі вони були однакові. А ширина одного покривала – чотири лікті. І зробили завісу зі синього сукна, пурпуру, тканого кармазину і тонко виробленого вісону, – тканий виріб з херувимами, й встановили її на чотирьох покритих золотом стовпах з негниючого дерева. Їхні головки – золоті, а їхні чотири підставки – срібні. Завісу входу в намет свідчення зробили зі синього сукна, пурпуру, тканого кармазину і тонко виробленого вісону, – тканий виріб з херувимами, – і п’ять стовпів для неї. І позолотили золотом їхні кільця, їхні головки та їхні обручі. А п’ять їхніх підставок були мідними. І зробили двір. До півдня/ південного заходу завіси двору були з тонко виробленого вісону сто на сто ліктів. А для них було двадцять стовпів і двадцять їхніх підставок. І сторона до півночі – сто на століктів. І для них – двадцять стовпів і двадцять їхніх підставок. А сторона до моря – довжина завіс становила п’ятдесят ліктів. Для них було десять стовпів і десять їхніх підставок. І сторона до сходу – п’ятдесят ліктів; завіси, які були обабіч входу в двір, – до півдня – п’ятнадцять ліктів. Для них – три стовпи і три їхніх підставки. І з другого боку – завіси довжиною в п’ятнадцять ліктів, для них – три стовпи і три їхніх підставки. Всі завіси двору були з тонко виробленого вісону, а підставки стовпів – мідні, їхні гачки – срібні, їхні головки – покриті сріблом, і стовпи покриті сріблом – всі стовпи двору. А завіса воріт двору – мистецтво шиття зі синього сукна, пурпуру, тканого кармазину і тонко виробленого вісону – двадцять ліктів завдовжки і п’ять ліктів заввишки, тобто завширшки, – однакові з завісами двору. Їхні чотири стовпи і чотири їхні підставки – мідні, їхні гачки – срібні, а їхні головки – покриті сріблом, і вони самі покриті сріблом. А всі кілки для огорожі двору довкола – мідні. Це – опис/ облаштування для намету свідчення, як було наказано Мойсеєм, щоби через Ітамара, сина Аарона, священика, відбувалося служіння левитів. І Веселеїл, син Урії з племені Юди, зробив так, як заповів Господь Мойсеєві; і Еліяв, син Ахісамаха з племені Дана, який був майстром ткацтва, шиття і вишивки, ткав з кармазину та вісону.

Вихід,
Глава 37

© Українське Біблійне Товариство, 2011, переклад Біблії